fredag 20 november 2015

Today's Workout (Fredag vecka 47)


Gymmet idag. Det gick bra. Konstig dag idag. Förmiddagen gick åt till träning och inköp av mat, och eftermiddagen har jag ägnat åt projektet i skolan. Det går framåt, men jag är inte helt säker på vad jag gör nu. Jag jobbar på, gör som jag tänker, och så får jag analysera efteråt.

Träningspasset var rygg och biceps idag.

Uppvärmning blev fem minuter rodd.

Övningar (repetitioner x set x vikt (gemensamt för både höger och vänster)):

Bicepscurls med hantlar (10 x 3 x 16 kg)
Stående rodd med skivstång (10 x 3 x 15 kg)
Pull-ups med assistans (5 x 3 x ca 40 kg) (Ökning i repetitioner och set!)
Breda latsdrag (10 x 3 x 20 kg)
Sittande rodd (10 x 3 x 20 kg)
Sittande rodd (igen, i en annan maskin) (10 x 3 x 20 kg)
Ryggdrag (10 x 3 x 20 kg)

Ja är fortfarande lite kluven till det här passet. Jag genomförde det i alla fall. Glad att jag ökade i pull-upsen, målet är att lätt kunna göra tio på raken, utan assistans, men det tar nog ett bra tag innan jag är där.

Nu är det helg på gång. Snart är la familia här och imorgon ska vi fira födelsedag. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar